/番得半日學,自修室又閂咗,一個人溫書嗰種孤獨感……/

我真喺好掛住以前全日上堂嘅日子呀! 依加番半日學,其實根本無時間同同學老師相處下、講下嘢,因為之後再要九秒九衝返屋企zoom上堂。一個人對住個螢幕,老師把聲係我耳邊飄過,回過神嚟,原來已經過咗一大半堂⋯⋯我只係想身邊有個人,係我游魂嘅時候拍吓我膊頭,借筆記比我抄返,嗰種互相支持嘅日子。

唔知有無人有同感,喺屋企無論上堂定溫書,一個人就會特別無精神!個人真喺好難集中專心,一喺攤上張床到,一喺想食嘢,總之就會浪費咗成個下晝。個感覺同氣氛對比有人喺身邊真喺好唔同㗎!本來都可以同同學一齊去自修室溫書,有咩唔識都可以問下佢地,點知自修室喺疫情之下都閂埋,大家都居家抗疫,只能夠一個人係屋企溫書。

雖然「一個人原來都可以盡興」,但比起一個人孤軍作戰,我更加想多啲見下同學同埋老師⋯⋯

臨近聖誕,小編喺呢到都想關心下中六既dser,同你地講聲加油。一個人獨處耐咗,你哋可能會喺屋企上堂、做paper或者攤係床嘅時候,多咗好多煩惱同思考,另一個角度睇,都喺一個機會比自己「安靜沉澱」,再慢慢安排好之後嘅時間,專注你認為值得嘅事情上。係依段難捱既日子,如果你都想搵個伴,可以聽你呷下、比啲精神上嘅鼓勵你,歡迎你隨時搵我地,等我地一齊圍爐取暖,渡過DSE啦!

—————————————
DSE升學專線:2777 1112
Whatsapp:6277 8899 (Utouch)
Facebook:DSE27771112
Instagram:dse27771112